پیشنهاد
نوشته شده توسط : داش اکبر

بعضی از دزد ها می خواهند خلاقیت های خود را به معرض نمایش بگذارند

آیا باید جایی برای این کار  تدارک دیده شود

یا باید از طریق وبلاگ این کار را انجام داد

 روزی یک  دزد از من پرسید : چطور می شود از ماشینی که کنار دیوار پارک شده است لاستیک سمت دیوار را از ماشین  خارج کرد و صاحب ماشین را کنف نمود و یه حالی کرد که اگر ماشینت چفت دیوار هم باشد لاستیک سمت دیوار را هم می توانیم باز کنیم . و سپس جواب اینکه چطوری لاستیک را باز کرده است را به من داد .

من به او گفتم تو همسر و فرزند داری

او گفت بله زن دارم و یک دختر

گفتم برو به فکر آیندهء زندگیت باش , چرا دزدی می کنی

گفت بخاطر پولش نیست  بلکه بخاطر اینه که به بعضی ها بفهمونیم که ما از اونها تیز تر هستیم

خوب برای اینکه تیز هوشی افراد کم سواد و بی سواد که علاقهء زیادی به ابراز وجود دارند چه جایی را باید تدارک دید

من فکر کنم شهرداری  باید فضایی را برای همه ء افراد خلاق اختصاص دهد تا خلا قیت و استعدادهای خود را به عرصه نمایش بگذارند . نظر شما چیه؟





:: برچسب‌ها: کار آفرینی ,
:: بازدید از این مطلب : 572
|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
تاریخ انتشار : پنج شنبه 19 بهمن 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: